jobbigt att flytta

Nu är jag helt slut,  har packat upp masser saker...det är jobbigare än vad man tror att flytta.
Jeff är och städar ut den gamla lägenheten medans jag fixar här..låter som det är jag och jeff som flyttar ihop men så är det inte, det är bara han, kommer ju dock vara här en del men ändå.

Ikväll blir det nog att åka till henke och matilda, dom ska dricka lite öl men jag tror jag står  över för jag mår inget vidare, bättre att jag kör ikväll.

Jo annars har inget hänt, kom hem från eskilstuna igår, hemresan gick bra men på första tåget var det lite halv jobbigt för det var nån kille som satte sig jämter mig och skulle prata hela tiden, det är lite jobbigt.

Ska åka och hämta jeff om en timme ungefär, sen ska till mc donalds, precis innan jag åkte från lisa igår sa jag att jag inte skulle äta snabbmat på ett tag, efter en dag blir det mc donalds, bra jobbat karin!

Sen ska jag ta mig ett ordentligt bad, jag är badmänniska föredrar dusch men idag blir det så ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0