Design

Jo, Linda från jobbet visade mig igår hur jag skulle designa min blogg, efterssom jag var ute igår så hade jag inte så mycket tid på mig när jag kom hem, ville ju helst bara gå och lägga mig direkt.

Men i morgon slutar jag tidigt så då ska jag försöka klura ut hur man gör, så det är därför bloggen sen väldigt konstig ut nu.

I morgon är sista dagen på jobbet, känns både skönt och jobbigt.
Jobbigt pga att jag kanske inte får ihop så många timmar framöver och att jag inte kommer kunna sova, minns hur det var innan sommaren när jag var timvikarie, på nätterna låg jag och vred och vände på mig, kollade på klockan och mobilen ifall nån hade skickat sms eller ringt, man kan inte vara uppe hur länge som helst på kvällarna ifall man börjar kl 7.00, på så sätt är det jobbigt.

Skönt för att jag nu kan ta ledigt när som helst utan problem, bara ta bort tillgängligheten när jag känner för det, så nu ska jag vara ledig en vecka och bara ta det lugnt, om dom inte ringer från dagis förståss för då vill jag gärna jobba.

Får se om jag tar tag i bloggen i morgon för förhoppningsvis orkar jag det.
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Linda

Håller med om det att man inte kan sova pga telefonen med sms...

Känns mer stressigt att få sms än när de ringde oss.

Hoppas det går bra med bloggen.

Ska nog fixa en bloggtävling imorgon som du kan vara med och delta i.

MVH Linda

2008-08-10 @ 20:55:12
URL: http://misskitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0