alkoholfritt!

Jag drack ändå bara ramlösa och alkoholfria drinkar ute igår, förrutom en cider så fort jag kom men det var ju runt 23.00, och ändå var jag rätt dan när jag kom hem, och hungrig som aldrig förr, köpte hamburgartallrik och räksallad till det, dumt av mig efterom jag inte gillar gatukökshamburgare, så jeff fick hamburgaren och jag åt upp hans pommes, men det räckte tydligen inte, jag hade behövt mer, men man kan ju inte alltid få som man vill.

Fast jag åt och slutade dricka tidigt, som jag alltid gör så mådde jag dåligt när jag vaknade, hur kommer det sig igentligen, kanske kan det bero på att jag glömde dricka vatten och sådär., fast jag drack ju ramlösa på harrys, men pizza fixar det mesta!

Och ikväll har jag lust att stänga in mig på rummet,kolla på tv och äta rätt mycket mc donalds mat, jo, så blir det!


Min favorit




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0