tycker du jag är tjock?

För ett tag sen var jag och tränade, sen när jag skulle byta om så kom det in två tjejer i 10-12 års ålder, både var ju inte riktigt smala men absolut inte tjocka, så sa den ena till den andra
"tycker du jag är tjock?"
-nee men jag är så himla tjock, och drog upp tröjan och visade magen.

sen stod dom där och kollade på varandra och sedan i spegeln och beklagade sig för varandra.

tyckte jag var attans tråkigt,dom var ju inte gamla,vet inte ens vad dom gjorde där riktigt,kanske simmade eller nått, vad vet jag.
men när man hör sånt så vet jag inte riktigt vart världen är på väg, dom borde inte ens bry sig.

nu när jag sitter och skriver så kom jag på Jennifer, när vi gick i högstadiet så läste vi kamratposten eller vad det nu hette, så i serien var det två tjejer som pratade
"tycker du jag är tjock"
-nee, svarade den andra.
"inte ens lite?"
-nej.
"meeen,du är lite tjock"

hehe det där tyckte vi var jätte roligt:)

därför blir det en hälsning till Jennifer "jenka, jukka dalle", dahlberg...
förresten, om jag hade träffat henne,vart skulle jag då få mitt "dödscoola" KakkaForsse ifrån då?
man kommer långt genom att skoja om saker och ting,,KakkaForsse är inte mer än fränt.
inga kommentarer om att kakka betyder bajs nu.


Kommentarer
Postat av: ditt glasöga

HAHAHHAHA det betyder ju bajs. hahaha

2008-04-20 @ 22:02:54
Postat av: jennifer

haha, tänk vad kul vi hade :p
kamratposten är det bästa, haha

om jag inte hinner träffa dig innan ni åker iväg så hälsar jag er en trevlig resa och jag ber på mina bara knän att du solar lite åt mig också :p
ha det bra gumman!

2008-04-22 @ 12:31:18
URL: http://jenniferdahlberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0