Hur många russin får du in?

i dag är Lisa hemma i Motala igen, ska ses och gå en sväng på stan i morgon, men denna gång ska jag inte låta mig luras att gå till mc donalds...jag ska stå på mig.
Men förra gången hon var här så tog vi reda på hur många russin vi kunde få in under överläppen, 20 st blev det...inte så pjåkigt.

men i morgon är det skor och klänningjakt.
Jag och Jeff ska till cypern om en vecka så måsta ha en slit och släng klänning som man kan ta på sig till stranden.
ska bli skönt att komma härifrån,även om det bara är en vecka, jag måste unna mig någonting efter allt arbete jag har utfört:P
Förskola är min grej...jag vill inte sluta.

Och idag var jag och jeff i borenshult och åt glass,det var mys..kul att bara göra nånting,,sånt uppskattas.

hej

image32image33

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Du får gärna vara med i min tävling:
http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!

Hoppas du haft en bra kväll!

2008-04-20 @ 22:33:30
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0