Everybody loves the sunshine...

Ligger halvdöd i sängen efter en hård gårdag.
Johan och Jesse kom hit igår så vi grillade, bowlade, spelade biljard och sen så blev det en sväng till harrys.
Ganska mycket folk för att vara helgen innan löning må jag säga, men inte allt för många jag kände igen.
Men en väldigt lyckad kväll minsann.

Så idag har vi bara legat och slöat, blev lite mc donalds mat och film.
Men Johan och Jesse åkte hem för ett tag sen och Jeff pyste iväg på bio med hans lillebror så jag har lite ensam tid, som spenderas på tv:n.


Kommentarer
Postat av: Jozzan

hehe blev det så hårt :D jag drack mest vatten på HArrys så jag vaknade pigg o glad igår morse och städade o grejja :D

2010-05-24 @ 17:17:25
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0