Rabarberpaj...

Blev varken säng eller gym, åkte till Jennifer en sväng för att se hur hon styrt upp i lägenheten, lyckats väldigt bra må jag säga.
Sen bjöds det på rabarberpaj och vaniljsås minsann, inget jag äter allt för ofta men det smakade fint.

Har hunnit med och handla också så nu ska jag bänka mig framför tv:n och kolla film och äta valnötter.

Det är bal i motala nu, hörde att stackarna skulle åka BUSS till folketspark istället för att vara på Harrys, fasiken vad fattigt att sitta i en varm trång buss i sina fina balklänningar och smoking/kostymer, tur att jag inte går det här året.
Det blir bara värre och värre.

Tobias och Jag på balen -07


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0