Oz

Då var det söndag igen, jag gillar söndagar för då är det tillåtet att ligga hemma hela dagen och kolla på film/tv. Men idag har jag en stor jätte bebis att ta hand om, Jeff har blivit sjuk, ajaj ja ni vet ju själva hur karlar är när dom är sjuka, dom är nära döden.
Det blir ingen lätt match, förhoppningsvis vaknar han upp och är helt frisk snart.

Mamma var nyss här med, hon sjöng för Jeff, tyckte han var jätte roligt, ännu roligare tyckte han det var när han fick en present, Oz-boxen som både han och jag velat ha hur länge som helst men är för snåla för att köpa.

Hur som helst händer det inte mycket här, jag ska nog gosa ner mig i soffan nu och kolla på Teen mom, tur att jag inte sitter i den sitsen, då skulle jag ju ha två barn att ta hand om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0