Byggare bob...

Valborg firades med maskerad, jag var byggare Bob. Det är roligt när alla engagerar sig och klär ut sig så man inte kommer så som man alltid ser ut, jo igår fanns det ett par sånna men det fanns nog en anledning till det med.
Hur som helst hade jag riktigt roligt! det tackar vi Lisa och Matilda för, bra att nån tar tag i nått.

Vaknade upp och mådde precis som jag förväntade mig att jag skulle göra, skit med andra ord. Känns som jag har hur mycket som helst att göra, färga håret, packa osv...

Jag åker till Amsterdam i natt/morgonbitti, så om ni är vakna kl 06.00 i morgonbitti så kan ni ju tänka på mig och hur rädd jag är när jag ska gå på planet, benen kommer vara som spagetti och jag kommer känna mig svimfärdig och illamående. Jag hatar att flyga, varför ger jag mig in i det kanske ni då undrar? ja det undrar jag med. Den som ger sig in i leken får leken tåla, jag hoppas jag överlever.

Men om jag hittar nån dator så kanske det blir en uppdatering eller två, annars så återkommer jag på torsdag och då ska jag minsann berätta hur många horor vi har köpt på red light, hur många tulpanlökar jag har köpt och hur många gånger jag blivit påkörd av alla galna cyklister.



fler bilder på facebook



Kommentarer
Postat av: Psychoblonde

haha sant:P jag ska väldigt ofta envisas med att jag kan shuffla när jag är full=p haha

2010-05-01 @ 19:50:01
URL: http://psicho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0