cykelgalningar...

Var uppe med tuppen i morse, åkte och köpte lite krukor och blommor som jag hade tänkt plantera idag, det kunde jag ju ta och glömma för efter jag hade varit och hämtat jord hos mamma och pappa så var alla parkeringsplatser upptagna, inte en enda i hela stan.
Så då fick jag ringa pappa som fick ta bilen.

Det här med vätternrundan måste ju vara Motalas sämsta helg på hela året, iallafall för oss som vill ha lugn och ro och inte masser stoj.
Nästa år flyr jag fältet.

Tyvärr kan jag ju inte stänga in mig heller för ikväll vaknas det jobb på wetternmagasinet, jag får nog en del att göra.

Så jag måste nog gå och sova några timmar för att orka med kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0