We grew up as close as two could be

Vilken skitstad Motala är, jag och jeffa skulle gå ut och äta och hade då tänkt oss att testa Gräddhyllan där varken jag eller han har varit, när vi kom dit var det stängt.
Eftersom vi nästan trodde att det var stängt så hade vi en reservplan, Twins mittemot..stängt där med såklart!
Så vi gick vidare till Harrys som är ett säkert kort, visst...kollade på menyn utanför och såg att det bara var masser lustigheter..så nej tack.

jaha tänkte vi, nu då? Balkan ville jag inte gå till för sist jag var där så blev jag väldigt besviken, Bella notte ville varken jag eller jeffa gå till och Texas var stängt för de skulle bygga om...

Så roligt var det att gå ut och äta i motala, vi hamnade hur som helst på en pizzeria...jag blev väldigt besviken.

Så nu när jag kom hem kom jag att tänka på att Olearys finns med,typiskt att man ska vara klok såhär på efterhand.



Kommentarer
Postat av: Jennifer

haha, vilken otur :p

vad fin du är :)

2010-01-14 @ 21:51:50
URL: http://jenniferdahlberg.blogg.se/
Postat av: Lady Delight

Såg att du kommenterat min blogg för nån vecka sen, kollade in här nu, och jag känner igen dig nånstans ifrån? Men var? :P

2010-01-15 @ 04:53:57
URL: http://www.ladydelight.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0