Högstadiefester

Högstadiefest, en sån var vi på igår, ni vet en sån där fest där skor är överallt i hallen och där man inte kan hänga sin jacka någonstans, alldeles för mycket folk så man får sitta på golvet och man känner knappt någon...ja sånna fester man var på när man gick i högstadiet. Numera är jag halft som halft folkskygg och trivs inte alls med mycket människor omkring mig.
Det är väll okej när man är på Harrys och ha masser folk omkring sig men det är en annan femma.

Men alla är vi olika, en del tycker om högstadiefester och andra inte.

hur som helst så ville jag gå vidare redan efter en halvtimme, men vi blev kvar en timme sen åkte vi till Björnson och Matilda istället, betydligt lugnare. Men var inte riktigt på topp så blev att tänka på refrängen redan vid halv ett.

Och idag har jag inte gått utanför dörren, kollat på fyra filmer och inte lyft ett handtag...precis som varje söndag typ.

Nu är det dags att sova, tänkte gå upp med tuppen i morgon.


Kommentarer
Postat av: dyana

fin blogg!

kika in min..

2010-02-01 @ 17:42:02
URL: http://dyanasblogg.devote.se
Postat av: ROXANNE

högstadiefester gillas, mysigt :)

2010-02-02 @ 23:23:10
URL: http://kissamiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0