she's a black magic woman...

En runda på stan med Marie har det blivit idag, inhandlade smink,t-shirt,tändare (en sån där stor för brasor och sånt) och små krukor som får plats på min list-hylla, blev kanon bra..men 208 kr för 2 små krukor och 2 gröna plastgrejer som ska föreställa blommor, fan vad dyrt fast det är det värt.

Blev även en fika inne på Ubbes, stans mysigaste fik..och billigaste?
Sen en sväng till gymmet efter det så nu har jag gjort mitt på gymmet för denna vecka, ska ju träna 2ggr i veckan...fast det kanske blir en sväng dit på fredag kväll med men det är ju bara ett plus.

Färgade även håret i går, skulle bli brunt men blev näst intill svart, men det gör ingenting eftersom jag trivs attans bra med väldigt mörkt hår.


Kommentarer
Postat av: JENNY

snygging! :D

2010-02-11 @ 13:29:04
URL: http://jennyjanssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0