det blir aldrig som man tänkt sig..

Jag, marie och johanna skulle ta en nykter utekväll igår, men det blir ju aldrig som man tänkt sig, alla tre blev runda om fötterna så det stod härliga till.
Trots att det var jätte lite folk ute så hade jag för en gångs skull roligt ute.

Fick med mig tösabiten marie hem, jeff är borta tills i morgon så skönt med lite sällskap, gillar inte när man kommer hem till en tom lägenhet mitt i natten, och bra med sällskap så man slipper gå hem själv.

Hur som helst så har vi barea legat i sängen hela dagen, kollat på tv, ätit och sovit...precis som det ska vara på söndagar.
Men nått som inte händer allt för ofta är att jag går på bio, jag och svärmor var och såg flickan som lekte med elden, den var bra men jag kommer inte se den igen, men som alltid är första filmen alltid bäst.


hanna,maruska och fröken hår i munnen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0