jag är en riktig slösa..

Blev lunch med Marie, Johanna och Sara idag på texas, mycket trevligt. Tog en sväng i gallerian och kollade, och en riktig slösa som jag är så köpte jag en väska, foundation och två baslinnen, så nu är det slutshoppat för den här månaden, känns som jag har köpt hur mycket som helst, men det är ju så myckt jag "behöver".

Fredag vad händer? är riktigt trött idag(gick upp 05.30) så ska nog bara vara hemma och kolla på tv, har ju gjort mitt idag, jobbat och träffat folk, så nu vill jag vara för mig själv, kanske åker upp till mamma och pappa om jag orkar men blir troligtvis inte så.

Men en sak är säker, idol är spikat iallafall.


varför ska katter alltid krypa ner i påsar?


Kommentarer
Postat av: Lena Svensson

visst är dom!



haha så där håller en av våra katter också på :D tänk att det kan vara så roligt :)

2009-10-15 @ 18:44:18
URL: http://awesomedude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0