Hear the screams from everywhere

Nu har jag varit och storhandlat, jag gillar faktist att strosa omkring i affären.
köpte nått som jag då aldrig köpt till mig själv förrut, en paradisask, sånt köper man inte till sig själv, utan ger bort, eller jag har inte gett bort nån heller nu när jag tänker efter..men hur som helst åkte den ner i vagnen för den var billig, 34,50:-...som hittat.

Lördag, fest tänker ni...mitt tänk brukar också gå i dom banorna varje lördag men så blir det inte, Johanna kommer hit ikväll så det blir myskväll för hela slanten...det händer inte så ofta som det borde göra.
hyra film (säkert nån riktig tjejfilm, helst med paris hilton i huvudrollen) äta chips och bubbla om allt och inget.

Ja det blir nog en toppen helg för mig, och en lugn för en gångs skull.


smutsiga skor.


Kommentarer
Postat av: Jessica

jaha okej okej de låter ju najs :) jag vet inte vara med min syster :)!

2009-11-22 @ 11:37:36
URL: http://beeautiiiful.blogg.se/
Postat av: Malin

Mina converse är också jättesmutsiga, bra med tygskor man kan tvätta i tvättmaskin (:

2009-11-24 @ 15:52:51
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0