fotografen får inte vara med...

Som vanligt när jag har druckit så vaknar jag tidigt, idag var ja uppe halv nio, lite väl tidigt kanske. Fast jag har burrat ner mig i sängen med datorn i knät och nalle puh på tv...inget vidare bra.
inte nog med det så mår jag som en påse skit.

Jeff han bara ligger och drönar, jag vill att han ska vakna och det är med omedelbar verkan!...men jag verkar inte få som jag vill, skit.

Jaja gårdagen då? hur trevligt som helst, det blev grillning, kubb och singstar...
men utgången kunde man skippat, jag och jeff blev inte långvariga.

lite bilder, det är konstigt att det aldrig finns nån bild på jeff..fast den här gångn var ju han fotografen så kanske inte så konstigt.







vi vann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0