wildchild

Fredag kväll, här sitter jag i min ensamhet och glor, rätt skönt faktist.
Har gluffsat i mig mc donalds mat så det står härliga till och kollat på wildchild, den där nya filmen som går på reklamen, visst filmen har väll målgruppen 13 år men jag tyckte den var helt okej faktist även att jag är 21:)

Annars har jag inte gjort så mycket, jobbat en liten stund,tränat och det gick hur bra som helst tills jag började träna magen, vet inte varför men så fort jag tränar magen så blir jag illamående, jag är rätt känslig.
Har även hunnit med och handla.

har även vägt mig också, för ett par dagar sen, hade inte gått ner ett ena gram så det känns som det kvittar om jag äter onyttigt eller inte så jag kan lika gärna börja med det...det ha ju faktist gått en hel månad nu,typ.
Eller så kanske jag ska förska ännu mera och vara mer strikt?jag har ju faktist fuskat med motion och skräpmat nån gång ibland...







Kommentarer
Postat av: jenny

var har du ladddat ner den? :) har försökt att hitta den men icke..

fin blogg förresten :)

2009-02-01 @ 22:19:43
URL: http://jjenys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0