full på bananer

Hörde på radio idag att det var en kvinna som lyckades växla in monopol pengar till danska pengar, öhh vem kan vara så dum att man går på det?dock vet jag inte vem hon växlade mot men efter ett lyckat försök så försökte hon återigen men då åkte hon dit minsann, fan vilka lustiga människor..
och på tal om lustigt så hörde jag en annan rolig sak på radio, en tjej som blev full på bananer, stackars tjej, men hon hade tydligen nån sjukdom så det var fler saker hon inte riktigt skulle stoppa i sig.,,

den här dagen har gått fort som tusan, har haft fullt upp hela dagen,men nu sitter jag bara och väntar på att jag kan gå och lägga mig...

En hel dag har gått och jag har inte ätit en enda smörgås, men det är svårt att låta bli..på tal om mat förresten, skulle köpa mig en burk tonfisk på östenssons idag, 22 :- för en tonfiskburk? är det bara jag som är snål eller är det dyrt? ja jag kanske överdriver lite men jag hoppade över tonfisken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0