vad ska jag ta mig till?

jag vet inte vad jag ska ta mig till, jag är sugen på precis allting, så är det när man förbjuder sig att äta saker..
jag vill ha allt just nu, kakor,cola,glass,prickig korv,fiskpinnar och potatismos..ja allt kan jag tänka mig att stoppa i munnen..typiskt såhär första dagen..

men vad ska jag göra åt saken?vet inte men det bästa är ju om jag somnar för då slipper jag tänka på allt gott som finns.
får väll göra middag igen, åt fisk och potatis förrut så vet inte vad jag skulle kunna laga igen?
jag är verkligen inne i en fiskperiod, det är så gott..

jaja jag får väll försöka sova och när jag vaknar upp kan jag äta kvällsmat...men sorligt nog har jag redan ätit mina 2 smörgåsar som jag får äta, så det får väll bli gröt..fyfan vad roligt.

matdagbok som sagt...

Kommentarer
Postat av: hotnottie.blogg.se

Sv: Nej det är inget fel att köpa kläder där, det gör även vi ibland. Men att orka att hon ska ljuga så mycket. T.ex om hur mycket hon tjänar m.m.

2009-02-03 @ 18:32:19
URL: http://hotnottie.blogg.se/
Postat av: hotnottie.blogg.se

Sv: Om du inte har läst hennes lillebrors blogg så ser du;)

2009-02-03 @ 19:10:11
URL: http://hotnottie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0