pengar pengar..

känns det som jag behöver masser saker just nu, skor,kläder,smink en ny hårfärg osv..
och det är inte lättare när man läser masser bloggar och blir inspirerad direkt, då börjar tankarna rulla iväg mot vad man ska köpa...
dock blir det inget köpande för mig eftersom jag fick så dålig lön men nästa lön blir bättre så då kan jag köpa både det ena och det andra.

jaja livet är inte lätt ibland, jag har ju mat på bordet och tak över huvudet, får vara glad för det :)

hela söndagen har jag spenderat i soffan, varvat sovande med ätande med arkiv X tittande...härligt!

Kommentarer
Postat av: | Designakuten |

Sugen på en ny design till din blogg?

Kolla in våran hemsida då. Vi gör unika designer efter just dina önskemål!

2009-04-06 @ 16:05:25
URL: http://designakut.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0