spökhotell

Sov hemma inatt men jeff väckte mig hela tiden, bara för att han inte kunde sova kanske jag ville det..men eftersom jag är så snäll så gick jag upp vid halv 11 för mamma skulle åka och handla då, så det var ju lika bra att åka med henne, så slapp vi ju ta bussen hem.

Sen när vi kom hem till jeff så kände jag mig hängig så jag gosade ner mig i soffan, the hills går ju ända till 16.00 i dag så jag har ju nått att göra, och sen var jeff snäll och gick ner till ica och köpte ett paket piggelin åt mig, det kan behövas eftersom jag inte äter nått annat godis eller dylikt, men glass får jag äta, men bara isglass.

Ikväll ska vi till björnson och matilda, dricka lite öl, sjunga lite singstar och bara bubbla...men får se om jag mår bättre sen, om jag känner mig såhär hängig så vet jag inte. Men vi får se.

Borde ta och ringa johanna, se hur hon har haft det på "spökhotellet", eller vad det nu var.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0