elvis och jag

det är elvis och jag såhär innan läggdags, kom hem från jobbet för ett tag sen, men råkade ta svängen förbi mc donalds först, jag var så hungrig.

Men nu äntligen ligger jag här i sängen och ska straxt sova, grabbarna grus sitter där ute och kollar film, så det var nog lika bra att jag ska sova, blir lite trångt i soffan annars.

Imorgon har jag fullt upp, ska jobba ett par timmar på förmiddagen, sen linköping med mamma och kolla soffa för hon har tydligen hittat nån ny men kan inte bestämma vilken färg och då kom jag in i bilden.

på kvällen ska jag hitta på nått med johanna, lutar mot myskväll men får se vad vi känner för imorgon, sara kanske skulle vara med också så får se, men återkmmer imorrn.

God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0