dags att bli mörkhårig

igår hade jag riktig tur må jag säga, skulle köpa löshår men på tajmahal så fanns det inte den färgen jag ville ha i vågigt hår, bara lockigt och det vill jag inte ha..
Så jag kollade runt lite på olika sidor men det är så dyrt överallt..men på nått konstigt sätt klickade jag mig fram till tradera, och där sålde nån ett vågigt hår med exakt den färgen jag vill ha, och inte nog med den så var det bara 4 min kvar tills aktíonen skulle sluta, så då tänkte jag att det måste vara ett tecken, så jag la ett bud och fick det, sicken tur...och priset hamnade bara på 486:- inkl frakt..billigt och bra förhoppningsvis, var flera andra som hade köpt hår där med och det var att rekomendera så ja..vi får se..

och så pratade jag med jennifer och hon kunde stta i håret på mig,fasiken så snällt...slipper jag lägga ut ett par tusen hos frisören:)
allt blir visst billigt, känns skönt att äntligen ha bestämt sig, jag som bara velar fram och tillbaka när det gäller mörkt och ljust hår.

Var även på stan en sväng med johanna, kollade lite och sen tog en fika "idag ska jag BARA ha en smörgås....och en budapesttårta", tur att johanna kan sätta gränser för sig själv:P
Sen kom robin, han satt mest och skrattade faktist, men det är ju kul att mina och johannas samtal kan roa...och ett gott skratt förlänger ju livet har jag hört så där har vi gett robin ett längre liv..om det nu stämmer.

Jeff kommer hem i kväll så tänkte plocka iordning lite här och städa badrummet, d kanske han blir lite glad iallafall..för ja orkar nog inte städa hela lägenheten:)


en lång och mörkhårig jag, så ska jag ha,fast kanske inte lika mörkt då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0