sätta koppel på hundarna?

jo,idag var det tänkt att jag skulle åka och träna,sola och sedan handla lite. jag kom ner till stan vid halv 2 och FeelGood öppnade visst inte försen kl 2. Så jag tänkte att jag ksulle åka ut till råssnäsudden och ta mig en promenad istället, men ack, jag glömde konstigt nog bort vart det låg och visste inte vilken väg jag skulle göra.
Så det blev ett säkert kort istället, varamon. Så det  blev att gå där en sväng istället, lite halv treligt sådär, menpå vägen tillbaka stötte jag på något jag inte riktigt tycker om...lösa hundar, visst det är vinter och inte jätte mycket folk, men jag tycker det är en aning otäckt med lösa hudar,kanske inte dom där pyttesmå men de lite större. Ska det vara så svårt att ha en hund kopplad?det är väll kul för hunden att ränna runt som den vill men då kan hundägarna åka någonstanns där det inte finns en människa, och nu skulle näst intill alla hundägare säga "ja men min hund är världens snällaste", jo men det har man ju hört ett antal gånger,konstigt tycker jag att alla hundar är världens snällaste...knappast,..koppla hundarna bara.

och hur blev det med solningen då,jo jag glömde ta med mig pengar till det så det blev inget med det heller.
får ta det i morgon istället.
och i morgon kommer lisa"lurk" hem och det ska bli roligt,inte varje dag man träffar henne direkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0