2 månaders pizzakartong

har ju inte skrivt här på ett tag, men äntligen har jag gjort det, den 2 månaders gamla pizzakartongen har blivit slängd, eller jag och jag, jag bad grannen att slänga den, hon går ju trots allt förbi sopptunnan på väg ner till sig, men ack, hon la den i köket. så då tänkte jag att jag var tvungen att gå ut med den, men det måste varit min turdag, pappa var precis utanför dörren så han fick gå dom långa stegen till sopptunnan.
hur jobbigt kan det igentligen vara att slänga en pizzakartong,visserligen har jag inte orkar ta tag i mitt stökiga rum på ett par månader, hur äckligt det än låter så trivs jag när det är lite stökigt hos mig.
men dock gör inte min kära pojkvän det så jag fick mot min vilja städa, jag till och med damsög under sängen och under mattan.
när jeff kom hit fick jag beröm och det tycker jag om:)

så nu har jag städat riktigt ordentligt så nu behövs det inte göras på ett tag, så har jag rensat garderoben med, finns knappt nått kvar.
det känns bra.

image26

Kommentarer
Postat av: jojjan

va duktig du är karin! Jag blev imponerad ;)

2008-03-14 @ 18:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0