ärligt talat..

på senaste tiden brukar jag gå in på Blondinbellas blogg, igentligen är det en helt värdelös blogg som handlar om hur mycket pengar hon har och hur känd hon är för sitt bloggande, men ärligt talat, vem vill bli känd för att man skriver om sig själv?
Men konstigt som så tycker jag verkligen att hennes blogg är skit men på nått lustigt sätt går jag in och läser ändå?
Fast måste ju säga det att hon är väll duktig som blir rik på att skriva om sig själv, nått speciellt måste det ju vara med henne, och två aktiebolag som 17 åring, inte illa...men som sagt, jag måste komma ifrån hennes löjliga blogg...

fast å andra sidan, vad läser man helst om? Nån som bara skriver hur dagen har varit eller dylikt eller nån som springer på kändistillhåll och tjänar massvis med pengar?
okej, jag erkänner,det är nog min blogg som suger.
Men jag måste stå på mig och hålla på mig själv istället så hädan efter ska jag bara läsa ordentliga bloggar, som min egna.
och johnvalencia.blogg.se med, den kan ingen ta ifrån mig!

tyvärr var jag även inne på blondinbellas "Bellme", okej,jag var lite nyfiken men vad ska jag göra?
då var denen tjej som hade kommenterat:
 " Fan Bell, du har verkligen lyckats, du är 17 år och har två aktiebolag, och jag, jag är 23 år och barnskötare"

ungefär som det vore att hon var misslyckad bara för hon är barnskötare, jag är ju med barnskötare..och jag är väll inte misslyckad?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0