många måsten..

tar en liten paus från sex and the city, varvar med en ansiktsmask, bilddagboken( som inte alls är lika roligt som förr) och en hel del bloggläsande...

och nu sitter jag och funderar på saker och ting jag verkligen behöver..

Bärbar dator, För hur jobbigt är det inte när man måste ta sig upp ur sängen och gå till datorn när man lika gärna kan ha den bredvid sig?
Digitalkamera, Och hur roligt är det att blogga om man inte har en vettig kamera, för vem vill läsa en blogg som är bildlös?
Köksprylar, Jo, jag vill flytta, och vad passar inte bättre än att samla på sig lite köksprylar?
Kläder, jag har hört att man måste tänka på vad man spenderar sina pengar på när man väl bor själv, så därför tänkte jag köpa så mycket kläder som möjligt och vara en riktig slösa när jag väl bor hemma, lika bra att passa på!
dock är det lite trist för jag tröttnar på fort på kläder  så det kanske är onödigt ändå?

Men på torsdag åker jag och jeff till ullared och då får det bli en kamera på NetONnet, och nästa månad måste det nog bli en dator, om jag hittar nån för skapligt pris..

nej, nu är min paus slut, åter till tv:n.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0