jag älskar regn

hur härligt är det inte när regnet öser ner, smattrar mot fönstret och man ligger i sängen och kollar på en bra film, med sällskap förståss, som i mitt fall är Jeff.
Man har en anledning till att stanna inne,man slipper att gå ut och röra på sig.

Man kan ju även passa på att göra saker hemma som man inte hade tänkt annars om solen skiner, som att städa..
så idag ska jag :

Städa
Plocka i ordning i badrumsskåpet
Städa undan lite här vid datorn om jag orkar
Lägga alla mina bilder i olika mappar så det blir smidigare att bränna ut dom sen, datorn ska ju formateras om idag.
Och eventuellt städa min garderob, men det får vi se om det hinns.


Jag kanske bara lägger mig i sängen och struntar i allt och bara kollar på tv istället, vi får se.

Nu ska jag äta.


Kommentarer
Postat av: Madde

Usch inte regn... JO förresten.... KANSKE... OM man är inomhus :)



Kram Angelwing

2008-07-18 @ 14:54:59
URL: http://angelwing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0