filmtips

Lördags kväll och jag sitter här med en loka och lyssnar på lite all möjlig musik.
Hur skönt som helst att bara vara för sig själv och göra precis som man vill, så ikväll ska jag bara ligga i min säng och kolla på sex and the city, sen jag köpte boxen så har jag inte gjort annat än att kolla på den när jag är hemma.

Känns som jag inte gjort nånting idag, slutade jobbet vid 13.00 så åkte jag in till stan och solade, sn till Jeff och åt sallad, sen gick vi och la oss en stund.
Mer än så har jag inte gjort, men det är ju lördag och då behöver man inte göra nånting.

Förresten fick jag två filmer av Jeff idag, A walk to remember och Brooklyn Rules, hur bra filmer som helst.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0