det var inte bra

kom hem från johanna för en stund sen, vi pratade om att köpa mat och jag hade faktist tänkt att unna mig en liten pizza..
men det blev inte så,där iallafall...men sen när jag kom hem så åkte jag och köpte pizza åt mig,pappa och mamma..
Det blev en god vesuvio m. kebabsås utan ost...
okej,kanske inte så bra efterssom det bara gått en vecka, men nånting vill ju jag med ha såklart.
Hade tänkt äta pizza på söndag men så blir det inte, om jag inte är riktigt bakfull för det blir nog ett pat öl sådär på lördag.

Men en pizza kan väll inte skada, bara det inte blir en varje dag.

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

Vill du som jag lyckas här i livet? Då ska du läsa guiden som jag har skrivit för att folk ska få bättre självförtroende. Den har hjälp mig och kommer att hjälpa fler än man tror. Metoden fungerar utmärkt för den som vill uppnå min nivå

2008-07-17 @ 21:32:10
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: Camilla

Hoppas du får en fortsatt bra dag. :)

2008-07-17 @ 21:32:22
URL: http://artondejuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0