Nu är jag här igen

Vilken lördag kväll, jag har plockat upp alla mina kläder som låg på golvet,gått ner med dom till källaren och tvättat 2 maskiner, det tycker jag är bra, men man måste ju göra sånt när mamma inte är hemma, fast hade lite prblem med vissa kläder som är randiga och har andra tokiga färger så man blev förvirrad, ska det vara med svart eller vitt? ne,jag ville inte ta det beslutet själv och pappa kan jag inte fråga för han vet lika mycket (lite) som jag, så jag tyckte det var bäst att läggat i tvättkorgen så mamma kan ta det sen. Tur att man har sin mamma.

Men jag har näst intill suttit här hela kvällen så nu ska jag bädda sängen,städa upp lite och eventuellt fixa garderoben.
Men ett måste är sängen, Jeff jobbar och kommer hem inatt så då ska det vara bäddat,för en gångs skull.

återkommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0