sicken otur

jag är sjuk,huvudvärk som heter duga..och jag har inga huvudvärkstabletter.
Faktit så började det igår kväll, jagade mat, kände mig helt plötsligt svimfärdig och jag såg knappt ingenting, och jo, jag hade brillerna på mig.
sen helt plötsigt stod jag där med världens huvudvärk, så gick in till grannen och frågade efter en huvudvärkstablett..hon hade ingen.
synd.

så jag har varit utan ända sen i går kväll, har knappt sovit något och vaknade med samma huvudvärkt, trodde allt att den skulle försvinna bort i drömmarnas land men icke.

så idag fick jag vara hemma från jobbet...

Dagens stora fråga, får man unna sig nått gott när man är sjuk?jag har hört att man blir frisk av kuckelemuckmedicin.
det är ju så tråkigt att ligga hemma en hel dag och inte ha nått at knapra på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0