bowling,party & black jack

Igår blev det bowling med matilda,björnson,elin,david och jeff såklart. Det gick väll rätt hyfsat, jag vann ju inte direkt men kom inte sist heller, det gjorde syskonen dahlberg.

Sen åkte vi hem till jeff, det blev lite öl, yatzy, kortspel för vissa men jag och matlida föredrog att lyssna på lite gammal favoritmusik som S club 7, solid base, soap och lite annat smått och gott.
Var inte riktigt på fest humör igår, trött och inte alls ölsugen, kände inte ens för att gå ut konstigt nog, men det gjorde jag iallafall minsann.

Eftersom jag har sån skoskav så ville jag inte dansa ifall någon skulle trampa på mig för det händer väldigt ofta, så istället roade jag mig med att spela blackjack som jag har upptäckt är väldigt roligt, men man blir helt uppslukad av spelet så man kan ju inte riktigt komma därifrån, men efter ett tag så töttnar man som tur är.

Men jag och jeff gick i allafall hem tidigt, tog svängen förbi "after peckas" som det nu heter och sedan gick vi hem och åt och sov.

Och nu är det söndag och jag är pigg som bara den eftrsom jag bara drack två ramlösa ute, men jeff därimot ligger i sängen och tror minsann han är lite dålig idag.
Så ska gå in och gosa lite, då kanske han blir kry:)


Kommentarer
Postat av: Linda

tja. det var ett tag sen. läget? här är allt bara bra. mvh Linda

2008-08-18 @ 22:52:23
URL: http://misskitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0