Vårkänslor,för att vi älskar varandra

Har kollat igenom lite här på bloggen och upptäckt att jag knappt skriver om min kära pojkvän, det är ju lite dåligt efterssom han är en stooor del av mitt liv och jag umgås för det mesta med honom om han eller jag inte jobbar förstås.

Men efterssom det börjar bli vår så kommer det upp masser vårkänslor och det känns, idag har det varit toppen väder och då blir man glad, dessvärre började jag sakna Jeff redan efter några timmar och ville att han skulle komma hem hit igen, och lustigt nog så skriver jag bara sanningen här utan att överdriva, låter löjligt att börja sakna någon efter så kort tid men det kan man tydligen.

I vilket fall som helst älskar vi varandra och jag har tur att jag har honom, så därför fick han ett heeelt inlägg för sig själv:)

kanske till och med borde klämma in ett citat:
 "about love, the truth, what you mean to me
and the truth is, baby you're all that I need."





Kommentarer
Postat av: jukka dalle

sööötnowsar!

2008-04-02 @ 21:27:20
URL: http://[email protected]
Postat av: Jeff

Du är bäst :)

2008-04-09 @ 17:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0