Pizzeria Svea

dagens planer var igentligen att träffa marie, gå och äta pizza på det nya stället i Brinken Pizzeria Svea, åka till godishuset och sen åka hem till mig och kolla på film, men det blev inget av det för Linus fick inte tag på någon annan som kunde jobba på Harrys, så hon fick jobba ist, även fast hon inte var så pigg på det men när lönen kommer ångrar hon sig nog inte:)

så istället blev mitt lördags nöje att ha en mysig hemma kväll med mig själv som inkluderar tvätt,städning,pizza,godis och körning. Visst låter det underbart?

men nu återgår jag till pizzerian, visst pizzan var god men inget sådär Wow så det var inget speciellt med den,fast salladen måste jag lägga in ett plus för, det var kanon god och innehöll inga sånna där röda sliskiga papriker.
Och där inne på pizzerian var det fräscht faktist, vita skin soffor och sådär.

men nu ska jag återgå till mina lördags sysslor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0