There's a man in the stairway drunk and asleep

Även om jag jobbade igår så känner jag mig bakis idag, vet inte om det är för att kroppen är van vid att vara det på söndagar eller om jag blev full på ångorna på wetternmagasinet.
Hur som helst är jag seg som tusan och inte alls på humör för någonting.

När jag hade jobbat klart i natt så tog jag svängen förbi Peckas för en liten korv, och som vanligt var det bråk, tur att polisen var där. Vanligtvis när jag står i peckas kön så brukar jag inte bry mig om hur folk beter sig men då är det när jag själv är lite rund om fötterna men igår när jag var nykter så upptäckte jag att folk borde låta bli alkohol, inte alla..men vissa.
Inte nog med det, killen som bråkade gick på samma grundskola som mig, några år yngre, då var han en sån här ravare eller vad man säger, ni vet svarta byxor med gröna neon ränder och sånt där och tröjer som man blir helt knas av att se på..
Men igår, då var han helt plötsligt utlänning, hängt i solariumet alldeles för mycket och börjar prata konstigt, eller konstigt och konstigt..han bryter..fast det är väll lite konstigt att börja bryta nu i 20-årsåldern när man har pratat flytande svenska i hela sitt liv?
Jaja hur som helst så är det alltid bråk vid peckas.

Eurovisionsongcontest, vilken bra vinnare! påminner lite om Lily Allen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0