gym eller sängen?

GOD MORGON! trött som bara den, provpasset igår blev mitt första vanliga pass. Tjejen jag skulle gå bredvid blev sjuk så jag fick klara mig själv, det var bara bra att få testa att få vara själv vid bordet utan att vara nervös innan eftersom jag inte visste om det förrän jag kom dit.
Och det gick ju ganska bra om jag får säga det själv.

Funderar på att följa med Jeff och träna, har inte varit på feelgood på jag vet inte hur länge, nån månad eller mer säkert.
Men som sagt är jag så trött så vettifan om jag orkar, vi får se om jag hamnar i sängen eller på gymmet.

Resten av lördagen då? Jadu har absolut inget planerat och känner för att bara vara för mig själv så lutar nog åt lite film hela kvällen.
Så får det nog bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0