Friday I'm in love

När till och med Jennifer uppdaterar sin blogg mer än jag gör, då är det ganska illa. Så det blir skärpning nu!

50 års fest hos svärmor var det i onsdags, hade riktigt roligt. Väldigt mycket folk och riktigt goda smörgåstårtor, jag älskar smörgåstårta.
Livat var det tydligen med eftersom securitas kom två gånger, eller så var det bara riktigt tjuriga grannar som inte kan läsa på en lapp att det skulle vara fest...ja dom kanske bara var sura för att dom inte fick komma, men varför inte bara komma och knacka på istället för att ringa securitas? jaja finns folk till allt.

Oz, jag och Jeff hade Oz-maraton igår, satt bänkade framför tv:n i nästan 12 timmar och kunde inte sluta, "men bara ett till avsnitt" lät det igår.

Jobb blir det ikväll, eller jag ska gå jämter igen, bad om ett extra provpass som verkligen kan behövas enligt mig själv. Men sen får jag klara mig själv!

Nu ska jag nog ta tjuren vid hornen och städa mig garderob, blir ju lätt att man bara slänger in allt där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0