We like to watch you laughing

Jag är helt förstörd, trodde jag bara var bakis men tror det är nått mer som spökar, är så attans förskyld så jag knappt kan andas.
Har legat i soffan precis hela dagen, tur att jag har världens snällaste Jeffa som tar hand om sin sjuka flickvän, går ner till affärn och köper bakismedicin (cola och chips) och åker världens omväg bara för att jag ska få mc donalds mat, antingen så vill han göda mig så jag blir ännu tjockar så ingen annan vill ha mig eller så är han bara världens bästa...jag tror på det sistnämnda men man vet ju aldrig.

Hur som helst hade jag en kanon trevlig kväll igår med Jennifer, Jenny och Emmzy. Var hos Jenny och sjöng singstar, pimplade alkohol och kravlade omkring på golvet.
Runt 24.00 hugget var vi på väg hem men sen vet jag inte riktigt vad som händer för jag och Jennifer hamnade på wetternmagasinet, rättså trevligt faktist om man bortset från alla som var på tok för fulla för deras egna bästa.










Kommentarer
Postat av: bellah

Sv; Jag köpte halsbandet på bikbok :)

2010-03-29 @ 11:34:21
URL: http://bellakling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0