jag vill ha så mycket!

Jag tror jag har en tidsinställd klocka i mig, en klocka som ringer allt för tidigt...tänkte sova riktigt länge nu i helgen men har vaknat redan vid 08.30. På tok för tidigt på en helg!

Åkte hem till mamma och pappa igår kväll, jag och pappsen höll till i garaget och slipade och målade sängborden, blir förhoppningsvis kanon bra..ska bara spreja dom med så är det klart!

Sitter nu och kollar på lite olika saker till nya lägenheten, behöver så mycket..eller behöver och behöver, VILL HA!


prydnadskuddar, byrå, hatthylla och en sängkappa är bara några utan sakerna jag vill ha.


Kommentarer
Postat av: Psychoblonde

haha verkligen, gillade inte heller låtan som vann =S vem tyckte du skulle vunnit då?

2010-03-22 @ 15:35:10
URL: http://psicho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0