12:e juli...

Är inte van vid att jobba såhär mycket så är helt slut i kroppen, men det är nog bara nyttigt för mig.
Värmen gör väll sitt med, skulle sitta fint med spöregn en hel dag så luften blir "fräsch" istället för den här kvava klibbiga luften.

Förresten kom jag inte in på butikchefsprogrammet, känns ganska skönt om jag ska vara ärlig (då är det fritt fram att resa)..vet inte riktigt vad jag vill längre , den enda jag vet är att jag ska läsa upp matte B, eller göra ett tappert försök iallafall. Är ganska dålig, eller mycket dålig på matte och ingen i min närhet är nått snille direkt, iallafall inte på matte.
Så det är min plan för hösten!





bilder från i lördags


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag hittade din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att blogga :)

2011-07-13 @ 04:16:47
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0