you never call baby, when you say will

Sov visst bort halva dagen, 14.00 gick jag upp men det var för att väckarklockan ringde men ibland får man sova så länge.

Tog mig iallafall till gymmet idag, kallt som bara den men jag gillar vintern och kylan så mig gör det ingenting, dock är det inte roligt att stå ute i flera timmar för då spelar det ingen roll hur mycket kläder man har på sig för efter ett tag blir det kallt ändå.
Men hur som helst kan jag inte förstå att väldigt många klagar över detta väder, det är ju bara ta på sig ordentliga kläder så klarar man sig ett tag iallafall.
Fast folk gillar ju att klaga så det spelar ingen roll om det är för varmt eller för kallt, om det hade varit lite varmare den här vinter hade många suttit och beklagat sig för att det inte är nån snö och ingen riktig vinter osv..

När jag gick till gymmet i dag så var det mössa,vantar,min varmaste jacka och termobyxor som gällde, inte frös jag inte..förrutom i ansiktet då förstås.
så jaa,det gamla ordspråket stämmer, "det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder".

Nu: koka till lite majskolvar

Kommentarer
Postat av: b.esa

haha ja :P

2010-01-06 @ 23:21:24
URL: http://beesa.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-07 @ 00:51:28
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0