Life aint always what it seem to be, words cant express what you mean to me

Lördag, i vanliga fall festdag, inte idag. Är fortfarande lite sliten sen efter nyår så den här lördagskvällen kommer att spenderas hos Elin med henne, lisa och någon vän till elin som jag inte vet vem det är riktigt, men det blir nog trevligt.

Annars har det inte hänt så mycket idag, jag och jeff tog oss en liten promenad eftersom vi inte varit ute sen nyårsafton så det var välbehövligt kan jag lova.

Så ska ta och fixa lite här sen är det väll dags att pysa..


"nyårslåten"


Kommentarer
Postat av: angelica blick

sv; nää, vi är nog inte så lika. Kanske ögonen..eller vet ej.

Oj, tack de var en väldans fin komplimang eftersom jag tycker hon är dösnygg!

2010-01-03 @ 17:04:16
URL: http://angelicablick.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0