Jeannies coming back

färdig jobbat och färdig städat, Jeffa blir alltid glad när jag städar och det är ju bra att jag kan göra nån glad ibland.

Så nu när dagens sysslor är avklarade sitter jag och lyssnar på The Boppers, hur kan jag ha missat det bandet?Nu när jag sitter och går igenom spotifylistan upptäcker jag att nästan varenda låt är kanon bra...men dom gör/gjorde väll mycket covers antar jag eftersom jag känner igen så mycket?


hur som helst så ska kvällen spenderas med jeff och lite film...



den här lyssnade man jämt på när man var liten


Kommentarer
Postat av: Psychoblonde

nä de e klart de inte gör=)=p

aa , det är det som gör den så bra också=) plus att skådespelarna är grymma tycker jag

2010-01-13 @ 21:48:34
URL: http://psicho.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Haha, jag växte för tusan upp med boppers:p

2010-01-13 @ 22:57:14
URL: http://jenniferdahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0