Happy Birthday...so make a wish

När man var liten tyckte man det var jätte roligt att fylla år, man fick så mycket presenter och hade kalas osv..
Jag har lagt ner det här med att fira min födelsedag, inte ens för släkten har jag "kalas", bara för mamma och pappa men inget speciellt bara lite mat.

Men den här dagen har iallafall sett ut nästan som en helt vanlig dag, förrutom att jag fick frukost på sängen av Jeff som inte händer allt för ofta, har även varit och lunchat med Marie på den nya stället Njuta, jätte fräscht ställe men dock väldigt lite att välja på, det var antingen kyckling eller kebab, jag är inte så förtjust i nått av det men föredrar kebab isåfall.
Men dit kommer jag gå fler gånger och fasiken sicken god kebabsås, många pluspoäng på den iallafall.

Nu: fika med Jeffa


Kommentarer
Postat av: JENNY

HAHA, fan va bäst du är! :D

2010-01-06 @ 18:44:42
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0