dammfri lägenhet sökes?

Jobbig dag på jobbet, men jag överlevde..tur är väll det.
Efter jobbet åkte jag till meddo för att sola, det förtjänade jag verkligen.

Nog om denna dag, åter till gårdagen..började med att jobba, efter det traskade jag och Jeff till hans syster, hennes dotter Wilma fyllde år så blev lite kalas med väldans goda tårtor.
Lite senare sen åkte jag vidare till Jennifer där det lagades matlådor precis som en "fattig" stundet ska göra..sen tog hon bort mitt löshår med, skönt att vara utan ett tag.

nu blir det film, american beauty.

lite bilder från gårdagen:



Kommentarer
Postat av: Jozzan

haha ja. Ska du inte jobba på fredagen med? jag ska ju vara hemma då också. Är du på Speldosan i morgon då?

2010-02-03 @ 19:07:13
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0