The Clap

Vad tycker vi om melodifestivalen i går då? hmm jag vettifan vad som har hänt, det är ju ingen schlager längre, har inte varit på många år nu men kan inte bara Kicki,Bettan och Lotta, Carola och Lena PH komma tillbaka?

Men eftersom tiderna förändrats så får väll jag anpassa mig, jag tycker Anders ekborg och Salem Al Fakir var bäst igår.
Var ju som sagt hos Elin igår så sällskapet uppvägde (finns det nått som heter uppvägde?) de dåliga låtarna/artisterna så det är okej ändå..

Ikväll vankas det bingolotto, hoppas på storvinst, jaa förrutom en bil då för nån sån har jag inte råd med.

Sitter och kollar runt lite på YouTube och hittade en låt med Perez Hilton, inte visste jag att ha gjorde "musik"..

spola fram till 1.30


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0