svartrockare, JAG?

Spegel spegel på väggen där, säg mig vem som vackrast i landet är? inte är det jag iallafall, vaknade upp och såg mig själv i spegeln och upptäckte att jag var attans röd i ansiktet, dock inte hela ansiktet utan bara halva näsan och ena kinden..jag måste ha legat lite halvknas i solariet igår...och bränna sig i ett solarium? kan man göra det?eller jooo..tydligen men det brukar minsann inte jag göra.

Jobbade igår, solade som sagt, med Jennifer..efter det blev det en sväng till henne, hon lagade en finfin middag (makaroner och falukorv) och satte dit mitt löshår, blev kanon bra.
Så nu har jag långt svart hår, nästan så jag ser ut som en svartrockare..men bara nästan.

Men åter till idag, vaknade upp attans tidigt, närmare bestämt kl 08.00och kunde inte somna om..ligger fortfarande kvar i sängen med datorn i högsta hugg.
Tänkte faktist ligga kvar här till ungefär 15.00-1600 tiden, ska förbereda maten till kvällen, jag ska nämligen ställa mig vid spisen ikväll, det händer inte allt för ofta.

Och Jeff slutar vid 17-tiden så när han kommer hem ska vi traska till gymmet, trevligt fredagsnöje.

jaja så ser min dag ut iallafall..MEN I MORGON SKA JAG PÅ KRYSSNING!



Kommentarer
Postat av: Jozzan

Skoj med kryssning! Röjj runt åt mig med.

2010-02-12 @ 11:42:22
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0