jeff-jättebebisen

Jeff är sjuk, det är som att ha en jättebebis här hemma..."buhhuu jag är såååå sjuk"..det är han säkert med men ändå.
Själv har jag bara hosta på nätterna men annars pigg som en nötkärna.

Gick upp tidigt idag, redan vid 9-tiden satt jag vid datorn och tanken var att jag skulle söka masser med jobb idag, men det är skittråkigt tycker jag så jag gjorde näst intill allt förrutom det. Men ett jobb sökte jag iallafall och det är väll bättre än inget antar jag, vet inte riktigt om arbetsförmeldingen håller med mig men ändå.

Och den här fredagskvällen blir att spendera hos mamma och pappa, skönt att komma "hem" ibland.


bild från kreta höst -09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0